beroa logotipo

Crecimiento 1 beroa

1995

Fundazioaren sorrera

ASAFESen (Buru Gaixotasuna duten Pertsonen eta Senideen Arabako Elkartea) barruan sortu zen “Gaixotasun mentala duten pertsonentzako Arabako Tutoretza Fundazioa”, eta Eusko Jaurlaritzaren Fundazioen Erregistroan erregistratuta geratu zen, F 16 zenbakiarekin.

Crecimiento 2 beroa

1997-2003

Lehen urratsak

Lehenengo tutoretza-karguaren hartzea. Lehen teknikaria kontratatzea (gizarte-arloa). Lehen lankidetza-hitzarmena sinatu zen Arabako Foru Aldundiko Gizarte Ongizaterako Foru Erakundearekin, arlo ekonomikorako langileak kontratatzea eskatzen zuen horrek.

Crecimiento 3 beroa

2004-2006

Egoitza eta izen berria

Egoitza berria, ASAFESen lokalak utzi eta Gasteizko Koldo Mitxelena kaleko lehen egoitzara joan ginen. Harrezkero, Beroa Tutoretza Fundazioa da Fundazioaren izena.

Crecimiento 4 beroa

2009-2010

Arlo berria: juridikoa

Berezko lan-arlo berri bat inauguratu genuen: arlo juridikoa, orain arte lana kanporatuta egon zena.

Crecimiento 5 beroa

2011-2012

Ziurtagiri eta tresna berriak. Lokala inaugurazioa.

Kalitate-ziurtagiria (AENOR ISO 9001). Lankidetza-hitzarmena Eduardo Anitua Fundazioarekin, gure laguntza jasotzen duten pertsonen aho-hortzen tratamendurako. “Fundagest” tresna informatiko berria, tutoretzak kudeatzeko espezifikoa. Salburua auzoko gure egoitza berrira joango ginen. .

Crecimiento 6 beroa

2013-2015

Irudi berria

Irudi berria: logo berria. Hogeigarren urteurrena: webgunea eguneratu eta tutoretza-gida atera genuen.

Crecimiento 7 beroa

2021-2022

Estatutuen aldaketa

8/2021 Legea sartu zen indarrean, desgaitasuna duten pertsonei beren gaitasun juridikoa gauzatzen laguntzeko legeria zibila eta prozesala erreformatzen duena. Estatutuak aldatzea, lege-aldaketara egokitzeko. Webgunea eta erakundearen irudia berritzea. Lege-aldaketaren hedapena (bideoa).

Lege aldaketa

8/2021 Legera egokitzea

25 urtetik gorako esperientzia dugu laguntza neurri zaharretan, eta 8/2021 Legera egokitu gara orain, pertsonek beren gaitasun juridikoa besteek bezala erabili ahal izan dezaten, kuradoretzaren bidez. Gasteizen eta Laudion dugu egoitza, eta 14 profesionalez osatutako diziplinarteko talde bat ere badugu, eta talde horrek laguntza behar duten pertsonen eskura jartzen ditu arlo sozial, juridiko edo ekonomikoan dituzten ezagutzak. Pertsonek beren erabakiak har ditzaten emango dugu laguntza:

• Laguntza eskatzen duenaren borondatea, nahiak eta lehentasuna kontuan hartuta.
  • Pertsonari erabakiak hartzeko prozesua garatzen lagunduta.
  • Etorkizunean gaitasuna laguntza gutxiagorekin erabil dezan sustatuta.

Gure balioak

Osasun mentaleko arazoak dituzten pertsonei laguntzeko neurriak eskaintzen ditugu, behar izanez gero gaitasun juridikoa gainerako pertsonen baldintza berberetan baliatu ahal izan dezaten.

Paso 1 beroa

Indibidualizazioa

Babesten ditugun pertsonekiko errespetua, haien berezitasunak eta lehentasunak kontuan hartuta.

Paso 1 beroa

Integrazioa

Gure laguntza jasotzen duten pertsonen gizarte-bizitzaren normalizazioa.

Paso 2 beroa

Prebentzioa

Egungo egoerari kalte egin diezaioketen inguruabarrei aurrea hartzea.

Paso 3 beroa

Arretaren kalitatea

Etengabeko hobekuntza-prozesu gisa ulertuta, eta prozesuen plangintzan, garapenean, ebaluazioan eta aplikazioan oinarrituta.

Paso 5 beroa

Profesionaltasuna

Gaitasun juridikorako laguntza-neurrien zerbitzuan espezializatuta eta bere lanean oso inplikatuta dagoen jarduera diziplina arteko talde batek garatzen du jarduera.

Paso 6 beroa

Konpromisoa

Beste profesional batzuekin eta beste erakunde batzuekin sareko lanean inplikatuta.

Paso 7 beroa

Gizarte-baliabideak arrazionalizatzea

Bidezko erabilera eginez, behar denean bakarrik erabiliz.

Urteko gure memoria

Beroa Fundazioan, gardentasunean oinarritzen gara, eta, beraz, gure prozesuei buruzko informazioa jaso nahi duen orori eskaintzen dizkiogu urteko gure memoriak.

Gehiago ikusi